MATILDASOFIAS

God jul!

Kategori: VARDAG

Skulle jag har skrivit igår, men har legat sjuk.
Har mått illa, inte ätit så mycket, feberfrossa,
KUL! Men var igår på julafton men kände mig
så trött hela dagen. blä!
 
Tycker inte om julafton så mycket ändån.
Det finns några som inte får några julklappar alls,
och så bortskämda snorungar som får iphone, ipad,
och hela skiten, och dom kan vara lika gamla som mig.
Fan pinsamt.. 
 
Fick inte alls mycket i julklapp i år, och det gör mig inte ett
skit. Om jag vill ha något så kan jag spara pengar och köpa det själv,
än att någon annan behöver lägga flera tusen kronor på mig!
 
Skulle seriöst hellre skryta om som saker jag betalat själv
än dyra julklappar eller något jag fått i present.. 
Speciellt nu när man är såhär gammal, hah gammal är jag
ju inte, men äldre! 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2012-12-25 | 18:23:08

    håller helt och hållet med dig! Det här med presenter är en aning överdrivet och man skäms ju nästan lite. Du har en awesome stil och blogg förresten :)

Kommentera inlägget här: