MATILDASOFIAS

---

Kategori: VARDAG

weheartit.com , galet snygga skor!
Ja vad har hänt efter två dagar på Öland?
Jag har fått en mopp i huvudet när jag öppnade ett skåp..
Jag har blivit skrämd av peilikanerna, vill jag jämt säga men det heter ju påfåglar, dom har skrämt mig ap mycket, och en började typ jaga mig idag för att vi krockade när jag gick runt ett hörn vid tvättstugan.
Jag har stått och skrattat med Kerstin i köket när vi gjorde fiskpatè även att jag inte ibland fattar vad hon pratar om!
Jag har tvättat och hängt tvätt! (oj, vissa människor kan misstolka det, speciellt Ellen, Linn och Elin)
Jag råkade skrämma Greven (en struts, och ja han heter så) när jag bara skulle vara snäll och mata han med gräs så sprang han iväg i ren panik!
Jag har övningskört, från cafet och upp till huset bara, var nära på att köra på Dino (en hund) han bara gick rakt ut i vägen..
Jag har även hittat 100 spänn i tvättkorgen, tvättad såklart! Den hade visst åkt med från ett rum med all tvätt!
HAH, ja, just nu sitter jag och äter nötter och har en liten paus från jobbet, ska gå till tvättstugan om typ 10 minuter och hänga ut tvätt och vika och lite, kors i taket vad mycket och det blev! PUSS
Kommentera inlägget här: